Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki

Album o J.Korczaku

REGULAMIN KONKURSU

pt. „ Album o Januszu Korczaku”

  1. Postanowienia ogólne
    • Organizatorem konkursu jest szkoła podstawowa w Gniewkówcu.
      1. Nauczyciele odpowiedzialni za przebieg konkursu:

 

  • mgr Monika Kędziora
  • mgr Mirela Roda

 

  • Na     ostatniej    stronie    albumu          uczestniczy                 umieszczają          informacje o źródłach wiedzy, z których korzystali.
  • Konkurs adresowany jest do uczniów klas IV-VIII SP w Gniewkówcu.
  • Udział w konkursie jest dobrowolny.
  • Uczestnicy biorą udział w konkursie indywidualnie.
  • Za zajęcie I,II, i III miejsca uczestnicy zostaną nagrodzeni.
  • Informacje o konkursie będą opublikowane w ramach plakatu na stronie szkoły, facebooku oraz tablicach informacyjnych w Szkole Podstawowej w Gniewkówcu.

Cel konkursu

 

  1. Celem konkursu jest upowszechnianie wiedzy o patronie swojej szkoły.
  2. Kultywowanie pozytywnych wzorców i autorytetów.
  3. Popularyzowanie wśród społeczności szkolnej treści zgodnych z zasadami pedagogiki Janusza Korczaka.
  4. Rozwijanie umiejętności poszukiwania i pozyskiwania informacji dostępnych w różnych źródłach (Internet , książki, czasopisma) dotyczących postaci Janusza Korczaka.
  5. Wyłanianie talentów i wspieranie uczniów zdolnych.
  6. Zachęcanie młodzieży do aktywnego spędzania czasu wolnego oraz poszukiwanie w sobie pasji.

Zakres tematyczny konkursu

  1. Tematyka    konkursu    obejmuje                       życie            i                       twórczość  Janusza                       Korczaka przedstawioną w postaci albumu.
  2. Ustala się formę pracy:

- album w formacie A3/A4/A5

Przebieg konkursu

  1. Konkurs odbywa się w rokuszkolnym2024/2025wSzkolePodstawowej w Gniewkówcu i trwa od 4 kwietnia 2025r. do 25 kwietnia 2025r.
  2. Rozstrzygnięcie    konkursu,   wręczenie       nagród                   i                      uroczyste       zakończenie konkursu nastąpi po 28 kwietnia 2025r.
  3. Lista zwycięzców zostanie opublikowana na stronie szkoły i na Facebooku.

Harmonogram konkursu:

  1. Zgłoszenie udziału w konkursie w terminie4.04 do 25.04 2025r.
  2. Ocena prac w terminie: po 28 kwietnia 2025r.
  3. Uroczyste zakończenie konkursu wraz z wręczeniem nagród odbędzie się po 28 kwietnia 2025r.

 

2.Praca Komisji

  1. Termin i sposób składania prac Komisji ustala jej przewodniczący.
  2. Komisja rozpoczyna pracę od zweryfikowania zgodności formalnej prac dostarczonych na konkurs.
  3. Członków Komisji powołuje Organizator Konkursu.
  4. Autorom prac nie przysługuje odwołanie od decyzji Komisji.
  5. Prawo interpretacji zapisów niniejszego regulaminu w sytuacjach wątpliwych przysługuje Przewodniczącemu Komisji Konkursowej. 
  1. Komisjaoceniapracezgodniezkryteriamistanowiącymizałączniknr2do niniejszego regulaminu.
  2. Komisja sporządza protokół oceny prac konkursowych załącznik nr 3.

 

3.Postanowienia

 

  1. Organizator konkursu nie musi zwracać prac dostarczonych na konkurs.
  2. Dostarczone prace stają się własnością organizatora konkursu i mogą być wykorzystane w całości lub we fragmentach w celach promocyjnych.
  3. Organizator     zastrzega     sobie         prawo               do                  publikacji         dostarczonych i nagrodzonych albumów na stronie szkoły i na Facebooku.
  4. Dostarczenie albumu na konkurs oznacza pełną i nieodwołalną akceptację warunków niniejszego regulaminu.
  5. Regulamin konkursu dostępny jest u organizatora konkursu.

 

Załaczniki: 
Regulamin (589KB, PDF)
Zał 1_ oswiadczenie rodzica_ Album_Korczak - konkurs (563KB , PDF)
Zał 2_kryteria oceny_Album_Korczak - konkurs (496 KB, PDF)
Zał 3_protokół_oceny_Album_Korczak - konkurs (574KB, PDF)

WYNIKI

1. Borys Jankowski -kl IV

Zegar

Kalendarium

Rok wcześniej Miesiąc wcześniej
Maj 2025
Miesiąc później Rok później
Pon Wt Śr Czw Pt Sb Nie
28 29 30 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31 1

Imieniny

Szukaj nas na